Äntligen fredag Eller????

Ja då var det fredag i dag, massor som ska göras plus att det ska handlas lite oxå...
Har sovit som skit i natt, vaknade vid 03.30 tror jag å kissaade sen så kunde jag ej somna om, kul va hmmmm NOT.
Vi får se om jag bara kommer vilja att STRYKA denna dag...
Anledningen till att jag sovit dåligt är nog för att jag har mycket i hjärnan..
Sen måste jag ringa Försäkringskassan i dag, eftersom jag e sjukskriven så får jag ersättning av dem hade ansökt om ersättning from 14oktober-14november men har bara fått för 13dagar å fattar ej varför så måste ringa å kolla varför det är så..
Och jag hoppas det löser sig för annars vet jag inte vad vi ska göra..

Ja jag har lite att se fram emot i alla fall, dels ska vi ha Birk-Vilding, Seger, Wilma MEN sen kommer även min barndoms kamrat hit alltså en utav mina bästa vänner och hennes karl, för i morgon ska vi ha kalas/fest för gubben som fyllt 30år och för mig som fyllt ynka 26år..

Det kan bli en spänande helg om allt går enligt planerna men det kan man aldrig veta..
Nä nu mysa med mitt lilltroll innan han ska till dagis..

Vi får se om jag hinner blogga i helgen annars får ni vänta tills på måndag.
KRAM alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0