Dags för vecka 2!

Ja Nu har jag börjat lite smått, alltså sakta men säkert med operation viktnedgång.

Förra vekan som även var den första vägde jag 114kg pinsamt mycke ja men så e de i alla fall
Igår när jag vägde mig vägde jag 114kg så på en vecka har jag ej gått ner alls.
Men det är lungt ny vecka nya tag, jag är i alla fall glad att jag ej gått upp i vikt.

Dagens frukost: 1kopp kaffe och två kokta ägg.
Dagens Lunch: en frys pizza med paprika å sånt på ej stor
Dagens Middag: Gulach soppa plus en hårdbrömacka



Kommentarer
Postat av: Micaela

Ta det lungt med vikten, det är väl inge bråttom?

Jag fattar inte ens HUR de kan göra sånna tårtor? De är ju helt fantastiska, men de ser inte ut att ha så mycket fylling? Undrar om de ens är goda med all sockerpasta?

2012-01-16 @ 19:27:13
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0