En vanlig jävla onsdag!

Ja i dag är det onsdag och idag har det inte hänt så mycke..
Mor, Far och lilla Vilding var här på besök.
Avslapnat och trevligt som vanligt.

Ja som jag sa förut så har jag haft kaos i min hjärna och det har jag fortfarande men i dag har endå varit en ganska bra dag.

Fick tag på ett nr till en gammal klas kamrat och ja jag ringde upp men han svarade inte sen nu ikväll efter middan så ringde han upp och gissa om jag vart glad för han var den enda som såg mig för mig när vi gick i skolan eller inte den enda men han va den enda jag umgicks med i skolan hade mer vänner utanför än i men men skit samma. Det enda som är synd det är att han bor ca 36mil i från mig men nästa gång vi har vägarna förbi så ska vi åka å hälsa på har jag och han bestämt.

Både han och jag har ordnat upp våra liv bra vilket a skönt att höra.

I morgon ska jag vara själv hela dagen med BÅDA barnen undra hur jag ska klara det för det blir första gången jag är de hjälppp :P nä de ska nog gå bra jag är ju en super morsa hihi.

Ja som ni märker i detta blogg inlägg som bara blev masssa ointressant blaj så förnekar jag kaoset i min hjärna jag stry
cker de för då inns det inte eller?

Nä ha det bra snart dags för The å en hård brö smörgås
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0