Kommer bli en lång och trttsam dag!

Ja jag känner att denna dagen kommer att bli lång och tröttsam, Balder vill ej sova riktigt så ja här siter jag, ingen ide att gå och lägga sig heller just nu kan jag känna men vi får se.
Han lär väll vara hungrig här om en stund så tänkte att då får han mat sen får vi se.

I dag är dagen då Balder var beräknad tänk så knasigt de kan bli, han kom den 25dec men var beräknad att komma tills i dag..
Ja nä gott folk.

Hoppas ni andra har en bra natt.
Ha en fortsatt trevlig onsdag
Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Tack så mycket :)

2012-01-18 @ 09:04:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Um Maymona

sv: Ja haha det finns cupcake mix! visste inte jag heller förut, dessutom mycket lättare än vad man tror! man behöver bara tillsätta vatten och smör, ALLT annat finns med, formar och dekoration också!



Tallrikarna är från Ellos.se, fick hem ett erbjudande ifrån dem och det var så jag köpte dem, har ännu inte hittat dem på hemsidan faktiskt.... erkänner att dem var ett riktigt fynd! 8 stora och 8 små för 79 kr! jag är så tacksam och glad attt jag hittade det =)

2012-01-18 @ 10:22:12
URL: http://ikiwiberries.wordpress.com
Postat av: Pernilla Wallette

Ojdå... var det så långt mellan beräknad förlossning o den verkliga? Måste varit jättejobbigt den sista tiden!



Nä, jag har bara sovit till kl 4 idag på morron, då ville Malte att vi skulle stiga upp. Höll inte med mig alls om att det fortfarande var natt, haha.



Hoppas du kan ta en liten tupplur under din dag vännen. Så härligt att läsa om din o lillemans dagar,



kraaaam nilla

2012-01-18 @ 10:40:33
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0