Lördag!

Ja idag är de lördag och den har bestått av städning och bak och besök, så nu har vi rent och fint här hemma samt att det luktar bak i hela huset, plus att vi tänt ljus så mystämnig har vi allt.
Ja vad ska jag säga hjärnan går i ett, jag känner hur kugghjulen snurar.
Just nu vet jag dock inte riktigt vad jag tänker på men hjärnan går på högvarv endå..
det är faktitst jobbigt och tröttsamt att känna hjärnan arbeta konstant.

Det jag tänker å funderar på är mig, min familj, livet å varför vissa saker e som dem e och ja lite där till.
Jag kan ju hamna i små depp svakor men de syns sellan utåt inte ens Robban ser dem i bland.
Vad vill jag bli? Vad vill jag göra? och hur ska jag komma dit??

Jag har påsenaste tiden funderat på om jag ska ta en plugg kurs å plugga företags ekonomi..
eller kanske läsa till nått annat.
Det är oxå nått som snurrar hela tiden..

Vilket yrke tror ni skulle passa mig? lägg en komentar om vad du tror.
Ha en fortsatt trevlig helg!

och tack till F och V för titten var trevligt får vi göra om..

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Du får tänka på att det är lördag ;) Då tycker jag att man får unna sig lite ;) hihi

2012-01-14 @ 19:48:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Tack så mycket! :)

Endast header så tar jag 50 kr och hel bloggdesign tar jag 100 kr. :) Om det låter intressant så är det bara att skicka iväg ett mail om hur du vill ha den. :)

2012-01-14 @ 21:36:47
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0