Sex and The City!

Har nu plöjt hela Sex and the city serien altså alla sesonger och kan inte låta bli att grubbla och fundera över deras liv å vännskap..

Hur många har sådana vänner som dem är i denna serien? är deras vännskap överdriven? Eller är de så det borde vara om man ska kunna kallas bästa vänner?

Om vad ska man kunna prata med sina vänner om? Ska man kunna prata om allt alltså ALLT?

Jag har i alla fall kommit fram till detta att jag har många vänner och bekanta, nära och kära,
och visa känner man mer för än andra.

Jo vissa av dessa vet jag att dem tycker jag e för mycket alltså lite för udda å pratar för mycket å e alldeles för oblyg av mig men tyvärr det är sån jag är och kommer alltid att vara så acceptera mig för mig annars kan de vara. Kan ni inte acceptera mig för mig så säg de för då slipper jag slösa mer tid på att försöka och grubbla.

Jag har min familj å dem går först å en riktig vän räknas in i min familj.
Jag vill ha mer sex and the city i mitt liv fast utan singel livet det jag vill ha mer av är att kunna träffas ute och ta en kopp fika eller hemma å bra prata skratta å vara känns som att sen jag fick barn så har det blivit alldeles för lite sådant så ja ett patetiskt blogg inlägg men just nu så är det de jag saknar mina vänner vart är ni och vad händer..

Jag är ingen annan bara för att jag har fått barn.. Visst jag kan inte gå ut varje helg men lyssnar gärna på era bravader ;) Visst jag måste planera men glöm mig inte även om jag säger nej så fråga om jag vill följa med på saker för bara frågan gör mig glad, och kan pigga upp.

Så jag är fortfarande jag och kommer alltid att va!

Kommentarer
Postat av: frida

jag har ju inga barn men jag håller med dig, vill också ha mer sex and the city vänskap!

kram

2012-01-10 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0