Tråk depp söndag!

Fy fan vilken skit dag.
Vi skulle ha fått besök av A och H men H är tyvärr sjuk så ja hoppas hon kryar på sig.

I stället kommer mor och far över en sväng senare, då får vi i alla fall hjälp att äta upp sockerkakan.
Ska även ge mig in på och försöka börja sälja tupperwere, hur ska det gå utan körkort jo de går till så att min mor kommer att köra, hon erbjöd sig, jag ska pröva ett tag å se om de e nått för mig å är det inte de så ja då får de vara..

Funderar och saknar fortfarande lite mer sex and the city vännskap i mitt liv fånigt men sant.
Funderar dessutom på att börja plugga alltså men vad ska jag plugga till??
Vd vill jag bli när jag blir stor egentligen??
Ja jag kan fundera på de i dö dagar, tror att jag aldrig kommer bli nått, jag kommer stå kvar å stampa på samma ställe som jag gör nu. :/
Det är så det känns i alla fall.

Nä nu ska jag ta och bara vara å hoppas at denna söndag blir bättre.
Ska dessutom snart ställa mig på vågen då jag å min man har en tävling vem som gått ner mest i procent då så klart till 30augusti och jag vill vinna men med min tur så lär jag väll ha gått pp sedan jag vägde mig förra veckan, allt för att göra denna söndag ennu sämre.

Jag vet jag är inte ensam men känner mig ensam just  nu.

Hoppas ni andra får en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alla är vi ensamma ibland eller i alla fall känner oss som vi är det men så är inte fallet (har själv haft en tid av sånt). Men jag tror att du skulle passa att jobba med barn eller tonåringar, för du kan i alla fall få fart på Casper som ingen annan brukar lyckas med.

Kram

2012-01-15 @ 16:06:37
URL: http://www.bunge-sheltis.se
Postat av: Malincec

Hej



Fin blogg, vill bara säga att just den sortens sex and the city vänskap kan jag också ofta sakna. I mitt fall beror det på att jag har haft förhållande med olika personer hela mitt liv och därför aldrig levt singelliv med en massa tjejkompisar. tyvärr såhär i efterhand.

2012-01-15 @ 21:53:40
URL: http://blogg.mama.nu/malincec/
Postat av: Anne

Här är en till som haft förhållanden istället för singeltjejliv. Kan sakna det ibland men när jag sitter hemma en fredagkväll med en påse chips med ungarna och kollar disneyfilm känner jag ändå att jag valt rätt. Det är fan så mycket mer ensamt på krogen tror jag...

2012-01-16 @ 14:47:57
URL: http://annewerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0