Vet inte hur jag mår eller känner!

Ja så är det vet inte hur jag mår eller känner just nu faktist.
Jag känner mig Tom på nått vis, de känns konstigt att känna så, att känna sig tom alltså.
Eller helt tom känner jag mig ju inte för jag Känner å vet att jag älskar mina underbara söner och min underbara man och ja familj å så oxå självklart men just annars trorts detta så känner jag mig ensam, ja ensam är mer rätt ord. Det är väl konstigt att man kan känna sig så ensam fast man inte är det eller??

Nä nu ska jag ta en Cappuchino och sluta grubbla och tänka ta en paus från tankarna ett tag.
men ha det bra alla där ute.
Kram

Kommentarer
Postat av: frida

nä det är inte alls konstig och nog rätt vanligt att känna så.

2012-01-10 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0