Då var det måndag och en ny vecka!

Ville då inte alls kliva upp i  morse så i kväll blir en tidig kväll.
För nu ska jag ska skapa mig en rutin och det är att jag ska upp vid 5tiden på veckorna för att gå ut med Sota behöver dessa promenader innan frukost, måste ju vara hur effektivt som helst.

För nu har jag bestämt mig å jag har hållit det jag har bestämt jag ska NER vill inte vara tjock längre jag vill inte nä hua så nu ska jag ner så e det bara..
En grej nu är att en tröja jag fått av min syrra som jag har kunnat ha var för liten men nu passar den igen haha den spänner inte runt armarna så jädra gött..
Nä nu ska jag ta och ta hand om barnen å ta min första kopp kaffe i dag.

ha det bra alla där ute och kom i håg står ni in för en en utmaning
NI KAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0