Hej hej hallå

Hej ja vad ska man säga nu har det börjat hända saker, är så supernöjd med mig själv fy fan va jag är bra :)

i går när jag vägde mig så vägde jag 104,7 så jävla underbart.
har sedan 7Januari gått ned 9,3 kg och mycke av dem har hänt senaste tiden :P

Kan inte annat än att säga att jag är grymt stolt över mig själv.

Så då frågar ni vad har jag gjort för att lyckats?
Jo jag har skitit i det mesta som heter socker.
Jag har skitit i det mesta som heter pasta potatis och ris.

Så här kan det se ut i matväg.
Frukost: ca 2dl A-fil, lite vatten, kaffe svart.
Lunch: en halv karre kottlet, rotsaksmix ca 0.5-1dl
Middag: 1 Kyklinglår och en vanlig sallad med isberg, gurka, paprika, tomat.

Sen dricker jag vatten till varje måltid och försöker röra på mig därimellan.
Plus att jag laddat ner en app till min smartfone en kalori räknare och där kan man lägga in frukost lunch middag, sömn, vila och träning å massa grejor å då vet jag hur mycket jag rört mig och hur många ca kalorier jag ätit på en dag..

Så ni som kämpar sätt fart ni med för det händer inget om man bara sitter stil.
PUSS OCH KRAM alla där ute nu ska jag ta min lillfis som nyss vaknat efter typ 30mins sömn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0