Dag efter Söndag!

I dag har jag inte gjort så mycket mer än att plockat lite å dragit ett varv med snabbeldraken.
Självklart har jag myst med mina go pojkar oxå :D

Thor han hjälpte mamma med dammsugningen och Balder ligger å spratlar å mår gott på hans täcke på golvet.

Mamman har tänt en rökelse å när den e slut blir det en till :D




Ja just nu sitter jag å inväntar kaffe sällskap av mor å far. Vet ej vilka va syskonen som följer med men det visar sig..
Nu mysa lite till med mina grabbar, Balder är nämligen snack sugen så har ej tid att sitta här längre men ha det bra alla där ute.

Kanske bloggar mer i kväll kramar

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du tittar in :) Du har jättesöta barn du ocskå!

2012-03-06 @ 14:06:40
URL: http://dubbeltrubbel.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0