NU ÄR DET NOG!

Nä vad arg jag blir på mig själv, lagom när jag börjar gå ner i vikt ja då går jag upp lite igen så nu får de fasiken vara bra...
Jag har hypotyreos och äter dagligen levaxin, men jag vill ej vara så här stor för evigt som jag e nu, utan jag vill ner för jag mår ej bra kroppsligt av att vara så här stor så nu är det bara att köra men ja jag har ju en förkylning i kroppen just nu så får vänta tills den är över sen e det bara att köra, nu är jag less..

Jag har ju tagit tag i kosten men det räcker inte måste ju röra på mig oxå nä nu kör vi..

Ska dessuom på måndag ringa sjukgymnasten, ha en bra dag alla
KRAM

Kommentarer
Postat av: Micaela

jag hejjar på dej! Vet hur sjukt svårt det är att gå ner!jag gick från 89 till 102 när jag var gravid och när Eric kom gick jag direkt ner till 94, och nu är jag uppe på 98 igen! WTF?! Sjuka är att jag knappt dricker läsk längre, äter INGET godis, lite chirre ibland typ...

2012-05-25 @ 14:57:00
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0