Söndag kväll...

Ja nu har jag kommit igång lite tränade hemma igår å gjorde en himla massa övningar samt att jag stod å hoppa å studsa framför ps3an å ja de e jobbigare än vad man tror..
Sen va jag på gymmet i dag i ca 1h.
 
Blir även gymmet i morrn sen tror jag att jag vilar från gymmet på tisdag och går på onsdag igen..
Men för det tänker jag ej sitta still på tisdag utan då blir det att göra övningar hemma å hoppa framför ps3an japp..
Ja å självklart som lovat så kommer jag att skriva ut vikt å cm på tisdag vet ej hur det har gått men jag vet oavsett resultat på tisdag att jag har GJORT nått så jag hoppas på det bästa å att jag i sämsta fall har stått still..
 
Ja nu kör vi å jag kan lova att jag KÄMPAR men de e svårt å i bland vill man bara ge upp men nä jag vägrar jag vill ner å jag skall ner det har jag bestämt, men det e svårt å även om jag ätit mitt levaxin för hypotyreosen så har jag massor med symtom kvar ett av dem är tyvärr vikten så jag e glad så länge jag står still å inte går upp :D
Possetivt tänkade :P
 
Nä ha en bra kväll nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0