Extra Kontroll!!

Ja i går vart det en tur först till vc för att kolla blodtryck å så men allt såg bra ut..
Hade huvudvärk å jobbigt med synen såg prickar till och från, men allt såg bra ut men dem ville i alla fall vara säkra så dem sa att jag skulle ringa förlossningen och dem sa att jag borde komma in å kolla...
På förlossningen vart jag kopplad med ctg och allt såg fin fint ut bebis rörde sig massor och mådde bra. Allt anant såg oxå bra ut men läkaren sa att det kunde vara grunden för typ havandeskaps förgiftning eller nått annat, fanns ju många faktorer som kunde göra att jag måde som jag mådde , sen tog dem de på högsta allvar eftersom jag är och räknas som en riskpasient..

I dag blir det att åka till bm det var en inboka tid sen innan så då blir det att kolla allt igen, köänner att huvudet inte är med mig i dag heller så vi får väll se hur denna dag slutar.. *GÄSP*

nä nu vila lite innan vi ska åka har en dag full, i dag har vi besök av lillebror Birk-Vilding eftersom mor & Far ska på begravning i dag, pappas moster som va en mycket god och speciel person har gått bort viserligen på grund av ålder men de blir ju jobbigt endå..
R.I.P Helmi ..

Ha en bra dag alla kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, beklagar sorgen. Ja, det är jobbigt oavsett om de är gamla eller ej när de går bort.



kram nilla

2011-12-09 @ 16:26:55
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0