Förkyld!!

Är så tjock i bihållorna å allt så de käönns som om näsan ska sprängas har väl haft så här i snart 2veckor eller nått sånt ej kul, hatar att vara förkyld så förkylningar kan vi stryka tycker jag, just nu leker trollet med sina bilar å låter som jag vet inte vad men han är snäll i alla fall än så länge så får väl nöja mig med det.. Nä hur ska jag orka med denna dag?? Skulle helat av allt vilja krypa ner i sängen igen å stryka hela den här dagen, tror ni man kan göra de?? De tror inte jag, känns att man bara sovit 2-3h i natt ej kul.
Nä nu ska jag försöaka bli av med å stryka all negativ energi och samla på mig possetiv energi.

HA det bra alla där ute kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0