Ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!

Ja nu var det länge sedan jag blogga, allt för länge sedan..
Vet inte riktigt vad som hänt eller riktigt vad vi gjort hmmm..

Vi har ju haft 30 och 26års fest här det hade vi den 26 vilket var mycket trevligt, C och hennes man E kom hit på fredagen från stockholm så där fick vi mycket hjälp med förberedelser..
Sen kom det lagom mycket folk men allt var lagom å trevligt och vi fick många fina presenter.
Det var en trevlig helg men jag var helt slut på söndagen hehe..

Vi fick även 7 eller om de va 8pkt blöjor pampers newborn yill bebis i magen av C och E och sånt uppskatas massor...

Ja sen vet jag inte riktigt vad som hänt vi fick ju snö men den försvan lika fort.
Sen är det ju julpyntat och klart har även ställt upp granen så de vart gjort oxå..

ja vi har även hunit med middag hemma hos päronen, gubben ska slipa i den blivande barnkammaren i dag sen ska vi även försöka måla i dag tror jag sen är det bara in med heltäkningsmattan och börja boa inför bebis ankomst.

Ja jag vet inte vad jag mer kan komma på just nu att skriva om men de va lite uppdatering i alla fall så vi får se vad som händer.. Fredag ska vi i alla fall till bm.. Ha det bra alla massor med kramar..



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Tack så mycket! :)



Ja här har vi me haft pyttelite snö, men nu är det snöblandat regn ute.. blir nog halt på vägarna!



Ha en fin kväll!

2011-12-06 @ 21:45:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0