TUL (Tillväxt ultraljud) i Morgon!!

Ja i morgon är det TUL som gäller, ska bli kul att få se den lilla igen och hur mycket den väger ca.
HAr haft grymt ont jag gissar på att de är samandragningar/förvärkar men är ej hundra de kan ju lika gärna vara bebis som trycker men så fort jag rör mig så gör det ont som fn i bland kommer de så att det gör riktigt ont sen går de över å ja har haft så nu i två dagar men så fort jag vilar så går de över..

Ja vad säger man just nu är jag så himla trött, less och slut på att vara gravid att jag bara vill strycka allt och bebis ska vara ute men bebis kommer när han kommer, till och med Thor börjar bli less nu och tycker att lillebror ska komma ut.

Nä ha en bra dag alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0