Aj aj aj

Ja natten till i dag och hela dagen i dag har varit hemsk...
Haft foglossning och riktigt ont men men inte mycke att göra nått åt.

I dag har jag även mätt sockret alltså fån morgonen innan frukost tills nu i kväll så här har mina värden sett ut.

Frukost        Lunch            Middag
Före Efter    Före Efter     Före Efter
6,8   8,3       6,6   6,3        5,9   7,3

Ja så här har det sett ut under dagen..
Nu ska jag se tv och bara var gubben ska få massera mig sen har så förjävla ont vet knapt var jag ska ta vägen, hoppas på en bättre morgondag..

Kommentarer
Postat av: nettan

hej.

men det är ju inte bra att sockret stiger EFTER frukosten!

2011-11-02 @ 02:04:30
URL: http://lanthandel.boggplatsen.se
Postat av: Västgötskan

Fy vad segt.

Hoppas verkligen det släpper lite grann. Om inte annat direkt efter graviditeten (även om det kanske inte känns som någon tröst just nu). :-(

2011-11-02 @ 09:17:01
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0