Vanliga dagar!

Uppdatering om helgen!
Lördag:
Igår så var jag ut på en lite promenix med gubben, sonen och hunden de va tungt men de gick :D
Sen när vi kom tebax var det dags för lite lunch och för lilltrollet att sova, så då passade jag på att vila och maken passade på att såga ner lite syrenhäckar å göra fint på tomten.

Sen vaknade lilltrollet så då gick vi ut med vatten till pappa och var ute en bra stund till.
Sen var det middags tajm och så..
Så efter maten så vart de väll att bara ta de lungt innan det var dags för sängen för lilltrollet.
Jag och gubben vi myste i sängen vi tog me datan in i sovrummet och såg tripple X.
Vi båda var helt slut jag fattar inte men trötta var vi..

Söndag:
Söndagen bestod av att Lilltrollet blev sjuk han hade 40graders feber och va lite små hängig.
Så det var en ganska skön och slapp dag, inget speciellt alls.

I dag Måndag:
I dag måndag så har vi varit i stan på några ärenden Lillfis har fortfarande feber och är förkyld.
Han vaknade 05.00 i morse och kunde inte somna om, så här vart de en tidig start.
Nu sover lill plutt middag och gubben är ute och röjer på tomten medans jag sitter här.
I dag blir det till att städa lite för man vet aldrig om det kommer gäster i morgon.
Man blir ju lixom ett år äldre.
så vi får se om vi kan baka lite eller nått..

Kram alla glada

Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Hoppas febern och förkylningen ger med sig snart! :)

2011-11-08 @ 00:03:36
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0