Sex!

Ja vart ska jag börja?
Sex är ett så otroligt stort och brett ämne som kan diskuteras i dö dagar..
Jag har några frågor ang sex.


1. Vad är okej  inom sex, fetisher, bdsm och så innan folk börjar tycka att det är konstigt?
2. Hur öppen bör och ska man vara och till vilka egentligen?
3. Är det enbart vanligt hedligt "svensson" sex som gäller.

Ja vad säger ni hur öppen kan man egentligen vara utan att ses som ett freak?
Jag tycker att det är ganska intressant och värt att fundera på.

Jag tycker t.ex att man ska hålla djur utanför tycker inte att det är ok, jag tycker oxå att barn ska man oxå hålla utanför.

Jag förstår heller inte vitsen med uppblåsbara djur.
Jag tycker detta med wet sex å allt vad de nu heter är bara äckligt sådana behov gör man på toaletten med stängd dörr.

Ja det finns säkert en hel del mer som jag inte tycker är ok men dessa är det jag kom på just nu.

Svara å komentera gärna era tankar och så kring detta tycker det är kul och spännande att få höra vad ni tycker..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu svarar jag L Allt som inte skadar andra och allt man är överens om med sn partner är okej. Barn djur och anra som inte kan försvara sig är inte okej. Man får inte ha sex med någon som något skäl är beroende av en.

2011-11-04 @ 11:43:20
Postat av: frida

jag håller med L sen kan jag ju själv tycka att vissa saker är vidriga tex när det innefattar, bajs, kiss eller spya och har också svårt att förstå hur man kan gilla uppblåsbara eller andra dockor och analt men det är inget jag skulle bry mig i om andra gillar det så länge det inte skadar någon och alla är med på det. men barn, djur och andra som inte kan välja och försvara sig nä det är verkligen ett stort NEJ hör absolut inte ihop med sex tycker jag

2011-11-04 @ 21:26:42
Postat av: Micaela

Jag tycker nog att det mesta är OK så länge man håller barn och djur och försvarslösa borta. Så länge det inte skadar någon allvarligt är allt okej tycker jag nog. Alltid kul att testa saker, men hederligt "svensson"sex blir nog aldrig fel.

2011-11-05 @ 17:47:50
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Terese

Frida..

Ja självklart tycker jag att allt/alla som inte kan försvara sig ska hållas utanför även dem som inte vill..

Detta me bajs å kiss å allt va de nu e tycker jag är äckligt mina behov vill jag göra i fred på toa..

så håller med både dig och l och micaela

2011-11-06 @ 12:55:25
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0