Sockret i dag!

I dag har jag varit trött större delen av dagen helt slut *GÄSP*

Frukost        Lunch            Middag
Före Efter    Före Efter     Före Efter
6,9   8,8       6,7   10,1      9,1   9,3


Ja så här såg det ut i dag.
Foglossningen har inte varit så hemsk i dag men vi får se hur det blir när jag ska sova...
Bebis har även rört sig ganska lite dem 2senaste dagarna men eftersom han gör sig till känna både morgon å kväll å mitt på dan även om de e mindre så e jag inte orolig han är väl trött han med..

Ha en bra dag alla kram

Kommentarer
Postat av: funcake

SV: Ja visst gör de, riktigt mumsida är de. Följ mig gärna på bloglovin :)



Allt bra annars?

2011-11-02 @ 19:55:23
URL: http://funcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0