Torsdag och uppdatering!!

Ja vad ska man skriva hmm.
I Tisdags fyllde jag år och det firades hemma hos mor och far då deras bil inte är 100 okej så då tog vi med tårta och bullar dit (bilder kommer)
Vi hade jätte trevligt och ja det var lungt och avslapnat.
Ja vad fick jag i present då hmm
jag fick ett blockljus Med doft av mulbär super fint å de luktar gott :D
Sen fik jag rökelse koner med n gullig liten hållare till doften va stark men passar perfekt till badrummet...
Sen av gubben och sonen fick jag en digetal kamera som jag är super nöjd med.
Sen det bästa av allt som jag fick av far och mor..............................................................................................................................................................
.........................................................................1000g kykling klubbor :D
Ja jag vet en udda present men jag sa att jag va sugen på de men vi hade inga hemma å vips så trollade mor fram några ur frysen hihi gissa om jag vart glad :D plus att jag fick pommes för det hade jag heller inte hemma ja då va den födelsedagen gjord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0