Tröööök!

Ja här händer det inte så mycket.
Jag försöker få dagarna att gå och få nått gjort.

Just nu ligger fokusen på att plocka lite varjedag för att de inte ska bli så mycket detta har hållt i sig nu sen vi storstädade i helgen vilket är super bra, är riktigt stolt över mig själv för att jag lyckas göra nått
trots foglossnig och att jag är trött och har problemet med andningen och hjärtklappning.

Men nu mer tänker jag trots vissa besvär så finns det ALLTID nån som har det värre hihi i dag ska jag ennu dra ett varv med snabbeldraken och börja julpynta lite hehe man vet ju aldrig vad som händer ju.
Sen blir det en sväng genom duchen och kanske ett bad innan sängen.

Ha det bra alla där ute kom ihåg att värna om varandra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0