Trött i mössan!

Nog för att jag älskar dessa gossar Men de är så där lagom kul när dem vaknar 05.00 på morgonen.
Sen är det ju katastrof inser att jag ej kan dricka nå kaffe nu på morgonen heller då mjölken är slut, kul va? Eller inte kanske.
Men men nu blir det frukost här hemma sedan blir det förhoppningsvis morgonmys å vid 07.30 åker min lill plutt med pappa till dagis medans lillebror får stanna här med syrran tills mor eller far hämtar honom.

Inser oxå att det va länge sedan jag blogga så det kommer "om jag orkar" fler inlägg i dag/kväll men jag lovar inget men tänkte försöka lägga upp lite bilder på mina nya julgardiner och lite annat krims krams.

PS bilden ovan är inte från i dag men hittade ej kameran så kunde ej ta nån ny bild.

Ha en bra dag alla där ute för det ska jag försöka ha *GÄSP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0