Glykos belastning!

I dag har jag gjor glykos belastning och blivit stucken i armen
Boken jag läste under glykos belastningen för att fördriva tiden Ja dem har stuckit mig i armen för att ta socker och va det nu va
Ja så så kul hade jag å jag kan säga att jag var inte alls sugen på att läsa Gömda har ju redan läst den å bara kände inte för det men men gick ju endå..
Sockret var inte så jätte bra låg på 6,5 i fasta prover och 10,0 efter att belastningen var klar, så nu måste jag lägga om kosten lite å verkligen tänka på vad jag stoppar i mig för både bebis å min skull. Min mvc sköterska skulle även skicka en remis till en diabetesläkare så vi får se vart detta slutar..

Bebis hjärtljud låg på 140 :D och verkade må bra där inne i magen även i dag..
Mitt blodtryck va oxå bra som alltid hehe..

Ja det var väl typ det.

Kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0