Lördags myssssssss och söndags uppdatering !!!

Ja i dag är det lördag och vi är hemma från hund och barnvakteriet, alla barn har varit hur goa å snälla som helst eller ja ialla fall dem större min lillfis och minsta lillebror har typ slagits, men ja så fort det varit bus på gånga ja då ni då har dem samarbetat hehe ;)
Mor och Far sov i husvagnen natten till i dag eftersom dem inte ville väcka hela huset när dem kom hem dem va hemma vid (01.00ca). Barnen i alla fall dem minsta vaknade vid kl 06.00 kan säga att jag å maken va måttligt trötta då *GÄSP*. Sewn var det dags för maken att dra i väg till plugget en sväng för att skriva en tenta..

Men de gjorde inte så mycket för ca 30min senare var det två trötta päron som kom in i huset från husvagnen.

när maken kom tebax vart det lite fika innan vi for vidare till biltema för att handla delar till bilen, sedan vart det ica maxi för att handla mat för veckan..

När vi äntligen kom hem så hade jag så ont i rygg och det spände i magen men hua va kallt det var brrrrr så maken började elda och sedan damsög han av.
Lillhjärtat fick lite lördags godis framför bompa så nu är han nöjd :) kan säga att han va super duktig på affären oxå trots att han hade myror i brallan hihi..

Nä lill trollet hade somnat så åt jag och maken en god måltid och hade tänt en massa ljus, vi såg även på en gammal klassiker hihi vi såg pretty women :D

Sen åkte godis skålen och chipsen fram..
Vi hade super mys..

Söndagen har varit ganska lung vi va hemma hos mor och far för jag hade glömt min tandborste där så vi åkte och hämtade den sen fixade gubben bilen å ja den pajade sen fick han i hopp den så att den gick som den ska när vi kom hem efter middagen och efter att lilltrollet va nattad..

Nä gott folk nu blir det sängen massor med kramar till alla där ute :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0