Onsdag!

Ja i dag har jag haft Thor hemma å han har varit hur go och mysig som helst min lilla kille :) en riktig mysis..
Sen kom Kärleken hem vid strax innan 13 tiden så då vaknade lill plutt och åt lite mat tillsammans med sin far..
Sen bar det som sagt av till vårdcentralen.

Efter Vc vart det en snabb tur på ica och sen apoteket för att hämta levaxin då jag nästan har slut hemma.
När vi väll var hemma vid 15tiden så tog det bara ca:30 min så kom goa sandra förbi på en kaffe å en bulle hihi, det va gött att se henne igen...

Sen vid 17tiden kom min pappa förbi med min lillebror som ska vara med oss tills på lördag morgon men vi ska hem till dem å vara barn och hundvakt där då det är en 11 och en 13åring som ska ha mat oxå men eftersom pappa å Sara drar så fort dem "Stora syskonen" dragit till skolan fick lillskiten komma redan i kväll :D

Nä nu blir det att se lite mer tv sen sova för att orka med morgondagen och resten av dagarna fram tills på lördag morgon hehe..

Massor med kramar till er alla där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0