Trött!

Ja i dag är jag super trött..
I morse åt jag å lill fjärt frukost å myste framför bompa eftersom maken va tvungen att åka iväg till skolan en sväng, han skulle egentligen inte varit där i dag men men.
Efter de så blev det att dammsuga och torka golven de va tungt och jobbigt men det gick.
Sen vid 11.30 fick vi besök av goa minsta lillebror Birk-Vilding så det vart en snabb kaffe innan mor och far åkte iväg på ärende då vart det att utfodra busspojkarna sen vart det sängen och läsa mammu å sova middag.
Maken kom hem tidigare än vad han trodde att han skulle göra gissa om jag vart glad :D Sen vaknade barnen och fick lite mellis å gissa om det var fullt ös efter det hehe.
Ja vid 17tiden kom far och hämtade lillebror vi började med maten och åt en god middag.
Ja där emellan har jag hunnit med att vika lite tvätt oxå..
Ja det här var min dag har ont i rygg och är helt slut så det blir tidig sänggång i dag *GÄSP*

Hoppas ni andra har haft en bra dag för det har jag haft kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0