Vad händer i dag!

Ja i dag händer det nog inte så mycket, mer än att jag ska försöka klara vardagen då det bli jobbigt med andning plus att jag får hjärtklappning så fort jag ska göra nått som egentligen inte kräver mycket.
Jag fick ju åka in akut med detta problem förra vecka på torsdagen så åkte jag in och blev inlagd över natten. Dem gjorde härt eko lungrötken och tog massa prover dem gjorde även ett ultraljud på hjärtat, dem hittade inget fel på verken lungorna eller hjärtat och det är jag självklart glad över men då kommer frågan vad är det som är fel???
Läkarna på sjukan sa åt mig att jag skulle kontakta min bm=barnmorska på måndagen vilket jag gjorde men då blev det så att hon skickade mig vidare till en läkare som hade hand om just gravida eller ja hon skrev en lapp till denna läkare så att hon skulle ringa mig vilket hon gjorde i dag.
Så i morgon kl13.45 ska jag träffa henne så då får vi se vad som händer men så här orkar jag inte må längre.

Ja jag skriver väll senast i morgon och berättar vad hon sagt och vad dem kommer fram till, jag hoppas att de blir nått bra...

Nä ha en bra dag alla det ska jag försöka ha kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, hoppas allt går bra imorrn. Styrkekramar Nilla

2011-10-18 @ 21:56:59
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0