Hej alla läsare!

Ja vad ska man säga här är det full fart hela tiden.
Robbans Semester är nu slut :(
Men nu dröjer det inte länge innan vi ska till Gotland för att gå på bröllop.
Min svåger J och hans tjej E ska gifta sig två helt underbara människor.
Plus att vi kommer få träffa massor av andra goa släktingar.
Lilla L tillexempel kommer vi att få träffa för första gången det är Thor och balder lilla Kusin en otroligt söt liten Tjej.
Ja å dem kommer att få träffa Buddha (Balder) för första gången så ja jag tror detta kan bli en händelserik vistelse på gotland..
Vi längtar som bara den nu allihoppa..
 
 
Ja Balder har 3tänder och en till på G samt att han kryper, Thor ska byta dagis.
Ja sen är det nog ganska lungt.
 
Ja sen är det bara det vardagliga kaoset med att försöka hinna med och Städa, tvätta, diska och damma å allt som hör där till..
 
Men vi har ju nått att se fram emot..
 
Jag vill även passa på att GRATTA min äldsta storebror med tjej som fick en underbart söt liten krabbat.
Lilla Ian föddes den 23 Juli och vägde 2630g och var 47cm lång.
Grattis till er love you alla tre <3<3<3<3<3<3<3
 
Nä nu ska jag dricka upp kaffet och sen sätta fart med alla MÅSTEN.
Ha det bra där ute
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0