Dikt!

Till Mina Barn!

Jag älskar att lyssna till era andetag.
Jag älskar att se er le.
Jag älskar att göra allt med er.

Jag älskar att göra all för er.

Ni får mig att le.

Ni får mig att skratta.

Jag trodde inte att en kärlek så stark fanns.

Jag trodde aldrig man kunde älska nån så hårt.

Ni är mina söner.

Jag kommer inte kunna ger er allt ni vill ha.

Men jag kan lova att jag alltid kommer att ge er kärlek.

Jag älskar er mina underbara söner.

Mina prinsar.

Min glädje i livet.

Ni ger mig mer än jag kunnat drömma om.

Jag älskar er mina prinsar.

Jag hatar att se er ledsna, men jag finns för att trösta.

En kärlek så stor som jag känner för er trodde jag inte fanns.

Den är underbar, det är den bäst, den är finast, den är störst.

Ni är mina största kärlekar i livet.



Kommentarer
Postat av: KiwiBerries

vilka sötnosar!

2012-02-06 @ 23:17:45
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: KiwiBerries

sv: ja barns personligheter är så roligt att se och att dem visar så tydligt redan när dem är små vem dem är =)

2012-02-07 @ 08:19:54
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0