Fredag!!

Ja i dag är det fredag och den började bra, sen vart det lite hektiskt, sen vart den bra igen :D
Ja nu sitter jag här och har ätit kassler med ris och sås, dryck till detta för min del vart det vatten.

Ja när vi vilat ner maten lite så blir det nån bra barnfilm och popcorn å saft för lillhjärtat själv ska jag hålla mig..

I morrn om vädret håller i sig så blir jag och Balder själva hemma för Robban, Thor & Sota ska på utflykt med några klasskamrater till Robban, dem ska åka skoter & grejjer.
Maken har givetvis fått order om att ta med kameran vilket han ville oxå, så bilder på deras utflykt kommer i morgon..

I kväll när TotteBus sover så blir det att träna, om orken och tiden finnes blir de väl lite film på de..

Ha en fortsatt trevlig helg alla där ute.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0