Måste få skriva av mig!

Ja vad ska jag säga jag vet inte faktist, Thor är i trotsåldern, och i bland kan de känns extremt påfrästande då vi har lillbebebis oxå..
Mellan varven så känner jag mig helt otillräklig, jag menar jag ska hinna med att vara mamma och fru vilket så klart är underbart men man måste ju även hinna med sig själv men det är inte alltid tiden räcker till det..

Just nu så får bloggens utseende duga för jag hinner ej med det me måste få skriva lite i alla fall..

I dag så har jag damsugit, och torkat av bänkar å bord bara skurning kvar plus plocka ur diskmaskinen ch hänga tvätt.
Så snart är denna dag tillända.
Jag saknar min älskade make som är på sin praktik, han har nämligen bara praktiken å sen examensarbete kvar att göra sedan är han klar i skolan :D

Mitt i allt håller vi även på att planera in lillemans namngivning hehe..
Många järn i elden så att säga..

Nu vill jag bara ha kväll så att jag får mysa med min älskade man tror jag behöver de, sen bara vara..
Inser nu att det blev ett lite rörigt inlägg men de skiter jag i helt ärligt men men.

Jo jag har även funderat på vad jag skulle vilja bli och det snurrar kan jag säga, nog för att jag trivs i vården men det är inget jag vill jobba med resten av livet.
Det finns ju lixom så mycket att välja på..
Jag har ju fått höra av många att jag skulle passa med att jobba med barn och ungdomar av många men ja hmmm får fundera lite till..

Nä alla mina läsare hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha..
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad duktig du har varit :) här blev det ingen städning, får bli idag.

Ja du får inte glömma dig själv, man måste få tänka lite enbart på sig själv också ibland för att orka allting annat.

2012-02-25 @ 06:56:28
URL: http://eliasmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Det är så jobbigt när barnen trotsar...

2012-02-27 @ 06:41:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: kiwiberries

det är inte alltid lätt att hinna med allt, gäller verkligen att prioritera vad man vill ha gjort den dagen. men det blir bättre =)

2012-03-11 @ 21:37:50
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0