Hej hej bloggen!

Ja det är helt vanliga dagar här hemma!
Vi har fullt upp med barnen och hushåll men vi ser även till att få egentid mitt i detta kaos, som viserligen är ett underbart kaos :D

JA vad händer i dag jo det är de gammla vanliga :D
Det tas hand om barn mina älsklings pojkar <3 :)
Städas
Byggs koja med äldsta sonen
Och Toalett tränar Min stora prins, vi har nu bestämt att han bara ska ha blöja på natten så vi får ser hur det går.

Ja helgen har vi varit sjuka, men i dag äntligen mår vi alla bra.
Vi åkte på magsjuka blä säger jag inte kul och som vanligt vart jag värst drabbad.

Ja nu har jag nog inge mer att berätta för just nu men ni får alla ha det så bra där ute i världen.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

jag bloggar nu :)

2012-01-27 @ 16:55:29
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0