Nu lång helg..

Ja då är det den 5 Januari i dag och lille Balder är 11 dagar gammal.
Allt funkar bra tycker jag men jag hade nästan glömt hur det var att vara spädbarns förelder hehe men de funkar det mesta kommer tebax för de är ungefär som att cykla..
Totte han accepterar och älskar sin lillebror men har blivit mer kontaktsökande mot oss och vill försäkra sig ofta om att vi värkligen älskar honom och att vi räcker till honom med, vilket vi är noga med att göra oxå..
När Balder sover på dagarna så får Totte all vår uppmärksamhet..
ja vi älskar våra små gossar.

Vi är en väldigt samansvetsad och lycklig familj, jag känner mig hel som människa och lyckligast i världen just nu :D

Så fort jag läkt ihop lite bättre och slutat blöda så ska jag börja träna igen vilket jag ser fram emot.. Ja vad ska jag mer säga mer än att ni får ha det bra alla där ute för det ska jag ha.

Kan även säga att jag saknar mina nära och kära som bor långt ifrån även familjen på gubbens sida för hans familj är helt underbar och dem saknar vi oxå massor.

Ha de gött!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Milla

Bebisen är beräknad till 22/1. :)



Vad härligt att läsa att du mår bra! Jag ser veeeerkligen fram emot att få börja träna och röra på mig igen!

2012-01-05 @ 22:25:22
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0