BARNVAKT!!

Ja nu är huset fullt har en 19åring (lillebror) En 12åring(lillebror) en 4åring(minsta lillebror) plus en hund plus min hund och mina två pojkar, sedan är det ju jag å maken. Barnen ska stänna här tills på söndag så nu hoppas vi på fin väder i helgen.
På fredag när maken jobbat klart så går han på semester, det ska bli så skönt :D.
Väntar att dagarna ska gå för i augusti ska vi neråt landet först till min syster och sova där några dagar så då får jag träffa syster med familj hur underbart som helst sedan ska vi även till öjn(Gotland) där vi ska på bröllop, det ska bli grymt skoj.
Ja det är det som händer framöver sen ska vi väll försöka ta hand om veden, bada, sola, njuta av oss, familj och vänner.
 
Ni vet vilka ni är.
Riktiga vänner har jag få, men dem förgyller min vardag love ya
Ni vet vilka ni är..
Saknar familj och vänner.
"där hemma"
Men även här då man inte alltid finner tid till att ses så ofta man skulle önska.
Kram kram och ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0