Längtan!

 
Ja just nu har jag "hemlängtan" men jag vet inte det är ju inget som jkan ske på en dag men ja så är det.
Jag vet inte hur detta kommer sluta men "hemlängtan" har jag varför vet jag inte men så är det.
 
Känns som om mycket skulle vara enklare, men nu inget att göra nått åt just nu.
 Ja vad ska man säga, jobbigt när man känner så men det är ju så det är.
Men vi får väl se vad som händer.
Just nu så vet jag inte riktigt hur jag ska förklara men känslorna är blandade på så många vis.
 
Jag har en enda röra i huvudet men det är väl som det är, vad ska man göra.
Just nu så saknar jag släkt å vänner som bor neråt landet men men..
 
Ha en bra dag alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0