Go kväll!

Jag känner ensamheten svämar över mig, jag känner tomhet i mitt hjärta, nått fattas.
Vad fattas jag har allt jag vill ha eller?
Jag är inte rik men heller inte fattig, jag har nått som många andra inte har.

Jag bara undrar när ska jag få må bra, dessa små deprissoner jag får tar kålen på mig, hur mycket ska jag orka hur myckert ska jag orka kämpa för att hitta mig?
Vissa stunder eller snarare dagar så känner jag mig starkare än nånsin, tyvärr kommer dessa dagar alldeles för sällan.

Jag funderar på vad jag är bra på för det sägs att alla är bra på nått men vad är jag bra på?
Eller är det så att jag är bra på mycket men har för lite tro på mig själv?

Just nu vill jag bara hitta mig i mig, hur vet jag inte än för det är en gåta.
Min osäkerhet är en pina.
Mitt dåliga självförtroende gör att jag får dålig självkänsla..

Jag önskar att jag vågade mer, orkade mer och klarade av mer..

Det enda jag egentligen önskar är att få må bättre och vågade lita mer på mig själv..
och att jag vill ha mitt självförtroende tebax.

Det va lite kvälls tankar från mig behövde få ur mig lite kände jag
Kram på er där ute och ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0