Det som inte är stulet kommer tebax!

Ja precis så är det, hade tappat bort ett armband som för mig betyder EXTREMT mycket.
Jag har nämligen fått de i present av två vänner och har haft sådan ångest över att jag inte hittat de..
Men så hände det Gubben hade leteat efter nått i min jacka och så kom han in å visade mig då har han HITTAT de så underbart och så glad jag blev.
Tänk att det legat i jackan hela tiden utan att jag märkt de hehe..
Det är inge stort armband utan ganska litet..
Ja jag ska ALDRIG mer tappa bort de för jag vart så ledsen när jag inte hittade det..

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Håller tummarna för det :D

Ååh så roligt att du fick tillbaka ditt armband :):)

2012-03-13 @ 09:54:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: penny

Skönt att han hittade det, jag vet hur ledsen man kan bli av att tappa bort saker.



Ja sprutor är ingen höjdare :/

2012-03-14 @ 22:39:53
URL: http://pennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0