Fredag igen!

Veckorna bara springer iväg, Balder väger så att det knakar.
Thor han växer och så att det knakar, han blir större i sättet och jag ser nya utvecklingar i honom oxå, helt sanslöst..
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min familj jag bara älskar min familj, Mina prinsar betyder allt för mig och jag skulle nog inte överleva en endaste dag utan dem..

Ja tiden går fort.
Ja vad har hänt sedan sist ja vad ska jag säga Min Thor har blivit frissad av sin gammla mamma ;)
Balder har börjat prata JÄTTE mycket plus att han är vaken mer på dagarna.

Robban har ju börjat sin praktik och det verkar gå bra han verkar trivas..
Sen så går vi ju även mot vår helt underbart..

Ja det va lite grann om oss de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0