Hej igen alla mina trogna bloggläsare!

Ja hej igen!
Igår var jag i Birsta jag fick som bara NOG av att vara hemma så jag tog lilla Buddha och drog in till stan där jag lunchade med min Man, Sandra och M mycke trevligt att få ses en sväng.

Sen va Maken tvungen att åka tebax till sin praktik så då var det att jag snacka en stund till med Sandra och M vilket var trevligt men ja allt roligt har ett slut.
Sandra va tvungen att åka tebax hem för att städa då hon skulle ha gäster och givetvis följde M med.

Så själv vart jag och Buddha men oj vad mysigt det va att bara gå runt och titta på saker å folk.
Ja sen så kom min älskade man dit med stora sonen så då vart det en snabb fika och lite mys innan vi åkte hem för att göra saker hemma.

Innan vi åkte hem vart det givetvis en tur på öb där vi köpte en tvättkorg då vi inte har nån lite godis till påsk och våtservetter, oj vad skönt det var att komma hem efter en dag i stan ja de var de värkligen.

Ja i dag står det städning på tapeten och mys med mina grabbar.
Den lilla sover just nu och den stora sitter lutad mot mig och vill bara mysa, såååååå UNDERBART.
Jag bara älskar mina små Prinsar dem sätter glädje på tillvaron.
Tänk att man kan älska nån så mycket som jag älskar mina pojkar trodde inte de var möjligt men de va de jhu :D
Jag är nog lyckligast i världen. <3<3

Nä Nu blir det att fixa lunch och försöka plocka lite åtminstånde är Hungrig som en varg hihi..

Hoppas ni andra där ute har en bra onsdag för det har jag.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anne

Tack! Ja, den vart större kan jag meddela :) Och en hel del sitter tyvärr kvar än... men men, det finns värre saker att oroa sig för en gravidfläsk på magen :D



Kram kram

2012-03-28 @ 19:26:33
URL: http://annewerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0