Söndag och slutet på Helgen!

Ja då börjar helgen lida mot sitt slut.
Helgen började i fredags då vi skickade iväg Gamlingarna ;)(Mor och Far) på Bio och var bar å hundvakt..
Det va riktigt mysigt att få umgås med syskonen lite ego tid med dem :D

Sen så åkte vi hem lördag strax innan lunch fixade å dona å tog hand om tvätt och förkylning, jag å lille man har ju varit förkyld å e de fortfarande lite men men.

Sen i dag så har vi startat operation rengöring av soffa...
Vilket verkar ha gett ett bra resultat så ska fortsätta ta resten av soffan i morgon kväll..
Sen så har gubben fixat om designen å headern i min blogg å lille man har badat..

Sen så har jag gjort hand avtryck med vatten färg på Thors hand och Balders Fot för några dagar sen i onsdags måste de ha varit så nu har jag scanat in dem och gjort som ett eget litet kolage av det hela så nu får ni tycka till kan även påpeka att det är FÖRSTA gången jag gör nått sånt här kan inget om photoshop alls å e urdålig på att klippa å klistra i datorn men är ganska nöjd.

Vad tycks :D


Nu säger jag god natt och sov gott
Bloggar i gen i morgon om vad får vi se då..
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

självklart!! jag har redan börjat skriva lista va jag ska ha med mig till dig ^^

2012-03-11 @ 23:25:45
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: kiwiberries

roligt med hand och fotavtryck! det älskar mina små också!

2012-03-28 @ 14:20:58
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0