STÄDAR HELG!

Ja i helgen ska vi städa, vi måste städa källaren för att när det är tö väder så kan de börja läcka in vatten så den måste städas så att dem grejjer som står det det brukar läcka in vatten inte blir förstörda.

Sen så måste hela huset städas oxå, så vi bara behöver undanhålla i veckan..
Vi har redan kommit i kapp med tvätten.
Så i helgen ska jag städa badrumet kliniskt för det e kaos å de klarar jag inte av..

Ja sen får vi se men det blir og även att vara ute mycket om vädret ska hålla sig då här fint..
Känner hur det sprätter i mina ben så under bart med vår..

Ja nu har jag under sommaren att bestämma vad jag vill jobba med å ta handling till action..
För jag känner att jag kan inte vänta hur länge som helst till innan jag bestämmer mig men vi får se vad det blir men nått ska jag i alla fall göra..

hmmm aja nä nu ska jag plocka och dona lite i mitt lilla kaos men ha det bra alla där ute och tack till er som läser min blogg det värmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0