Uppsvullen!

Ja nu har jag fått igång mensen efter förlossningen, och jag insåg att fasiken va uppsvullen man kännersig å vad de krampar i magen och allt de där hua.
Den kom i går kväll å nä uch vad jag inte gillar denna skit blir som en arg bigga "stackars min man."

Inte nog med att jag har lingon veckan jag känner mig tjock i halsen å så ej kul tror jag börjar bli förkyld eller nått blä jag som vill träna å grejja å komma i form, men men så är livet..

Ja annars i dag händer de inte så mycket, jag borde ta hand om tvätten som ska vikas men i dag är jag negativa märta på HÖG nivå, jag vill bara strycka hela denna dagen, men de går inte.

Ja nä hua, jag har så många tankar som snurrar runt i skallen men jag vet inte hur jag ska förmedla ner dem här i bloggen.

Nä nu ska jag sluta skriva för annars kommer jag låta som en gnällig gammal Bitter Fi**a.



Så här känner jag mig i dag...
OBS Bild lånad från google

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0