Hej hej kommer ni ihåg mig

Ja vad ska jag säga jag lovar att försöka bli bättre på att blogg å lägga upp bilder men på nått underligtvis hittar jag inte tiden men ja jag försöker i alla fall..

Här har det väll inte hänt så mycket förutom att min make är ny exeminerad avancerad aoutomationstekniker och han gick ut med topp betyg :D
GRATTIS ÄLSKLING!

Mer då ja jo jag har kännt och känner mig ensam för ja jag sittr här där jag sittre kan inte direkt ta mig nånstans för jag har inget körkort vilket suger men pengarna finns inte tyvärr..
Så ja jag vet jag har vänner som älskar mig för mig å bryr sig om mig men jag är låst vilket gör att jag känner mig ensam och osäker på mig själv grymt störande för jag blir nästan paranoid så jag går å tänker vem gillar mig egentligen hmm ja jag vet jag är konstig men så är det och det är den jag är.

Nä nu ska jag snart laga middag och i kväll ska gubben i väg å titta på nån ved ja jag vet inte fråga ej mig ;)
Puss och krm alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0