Mår bra!

Trots att sista tiden varit lite snurrig så mår jag bra, jag känner mig stark och framförallt LYCKLIG.
Det enda som e jobbigt är att vara utan vovve saknar som våran dam våran älskade Sota men hon har det bättre där hon är nu, för nu slipper hon lida.
 
Men allt annat i mitt liv känns bra och allt är bara underbart.
Jag har funderat och analyserat med mig själv och kommit fram till att jag har det bra, jag är lycklig, jag är stark och jag kan om jag vill å har jag vilja JA det har vi alla.
Det beror på vad det gäller.
Kan jag ändra på mig ja det jag tycker e dåliga beteenden hos mig själv JA det kan jag och jag är på god väg att lyckas.
 
Ja jag funderar mycket på saker som kanske för andra verkr meningslösa, men alla är vi olika.
Huvudsaken är att man mår bra å i dag MÅR jag bra. Jag känner mig STARK.
 
Ha en bra dag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0