Väntar med spänning!

Ja nu så är ansökan till komvux inskickad, så om jag blir godkänd så kommer jag att börja plugga första april så hoppas, hoppas, hoppas.
Ja ni kannske undrar vad jag skall plugg jo jag skall plugga upp betygen så att jag får fullständi gymnasie kompitens så att jag sedan kan gå en ky utbildning eller liknande. Men en sak i taget :D

Jag kommer börja läsa Matte och Engelska A eller vad det nu heter i dag ;p
Ja vad mer då jo nä känner mig bara GRYMT Taggad faktist :D
 
Nä nu blir det att ta en kaffe till innan vi skall till skogen och fira min Lillebror Niklas som fyllde 20år igår.
Lillskit börjar bli stor så grattis <3
 
Ha det bra<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0