läge sedan sist!

Ja det var länge sedan jag bloggade sist.
men vad gör det om 100år?
 
Jag sitter här och inväntar på att få fara till jobbet börjar 16 och slutar 21.
Ja jag vet inte riktigt vad jag skall skriva mer än att livet går upp och ner.
Jag är ganska lycklig om jag tänker efter å det är tack vare min familj och mina vänner.
Med mina vänner kan jag prata med allt om och då menar jag ALLT, hur underbart är inte det lixom.
 
Till mina VÄNNER vill jag bara säga att jag älskar er och ni är underbara.
Tack för att ni finns i både VÅRT och TORT för mig, jag hoppas att ni tycker detsamma.

Att jag inte skriver namnen på vilka ni är, ja det finns det en anledning till och det är för att det inte behövs för ni vet vilka ni är.
 
Till familjen Love You <3
 
Vill även säga till min man och mina barn att jag älskar er mer än livet själv.
Ni skänker mig SÅ mycket ni är mina ljus i vardagen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0