Tomhet

I bland kommer jag inte riktigt överens med min dåliga självkänsla och mitt dåliga självförtroende.
Jag hatar det.
Ja vet ju vad jag har men i bland spelar hjärnan mig ett spratt och jag blir osäker fruktansvärt osäker.
Jag vet lixom inte vad jag skall säga jag har inget förtroende för mig själv.
 
Och i bland kan jag inte hjälpas att undra att om jag tänker så här om mig själv vad skall andra då inte tänka? Sen slåss det ut med att jag struntar väll i vad andra tycker om mig.
Jag har min vänner mina UNDERBARA vänner som finns där som tycker om mig precis som jag är.
Men när jag tänkt den tanken så tänker jag gör dem verkligen det?
 Då slås det ut med att skulle dem ej tycka om mig så skulle dem ej umgås med mig, och inte heller finnas där för mig.

Så Jag vill bara säga att jag älskar er och är så himla glad att ha er i mitt liv mina underbara vänner.
För om jag kan bli less på mig själv vad skall inte ni bli ;)
 
Ni vet vilka ni är så ta åt er för det är en STOR del i det som bygger upp mig och gör så att jag känner mig stark nog att stå med båda fötterna på jorden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0