Då va det ett tag sedan IGEN!

Ja i dag så skall vi till mor och gratta henne då hon fyllt år.
Vi skall snart åka bara jag får i mig mitt kaffe. Går lite trögt.
 
När vi kommer hem så får vi se vad vi hittar på men då blir det nog lite mat lagning och röjjning här hemma.
 
Jag måste damsuga i badrummet då katten sprätter flera ton sand utanför kattlådan känns det som.
Ganska störande faktiskt men men.
 
Ja här händer det inte så mycket annars.
Det går upp å ner som en enda stor berg och dalbana.
 
I går var jag på gymmet och i dag. Så skönt att komma igång med träningen igen, ni anar inte.
 
Skulle ha städat i dag MEN tar det i morgon, då blir det städning HELA dagen.
 
Ha det bra nu alla sötnötar och hejja på mig nu så jag kan nå mitt mål med att gå ner i vikt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0